Dienstag, 10. November 2009

foto's Sydney - Melbourne

3 Kommentare:

  1. zal ik dan maar weer als een van de weinige stalkers mijn totaal niet jaloerse commentaar geven??
    ik bedoel...op internet en national geographic kan ik elke dag tig dolfijnen en walvissen zien...dus wat is daar zo bijzonder aan?
    echt hoor, ben blij dat ik lekker hier zit!

    AntwortenLöschen
  2. ...en wij zijn blij dat we hier zitten, dus dat komt goed uit! ;-P

    AntwortenLöschen
  3. Vergeet mij niet als mede-stalker! Serieus, wat zijn al die andere rukkers aan het doen? Zo druk met hun interessante leven dat ze niet eens de tijd hebben om te kunnen doen alsof ze he-le-maal niet jaloers zijn?
    Ik heb toevallig lekker puh allemaal nemo-visjes als desktop-background dus ik ben ook niet jaloers. En in het AMC hebben we veel meer dan 861 traptreden. Dusssss!

    AntwortenLöschen