Montag, 21. Juni 2010

foto's Atherton-Brisbane

3 Kommentare:

  1. Merci vill mal fr di bishärigi kommentär! Wier si halt biz im eme digitale-loch gsi also hei nit chenne antworte abr hei enz freid dra khä!

    AntwortenLöschen
  2. 'T zal even lekker worden!
    Ik commentaar me de ziekte, al bijna 10 maanden, en dan bemoei ik me er een paar weken niet mee en dan gaan jullie opeens dankbaar zitten zijn?
    Hahahahaaaaaaa, grapje hoor.
    Klinkt nog steeds goed lady and gent. De laatste fase breekt al aan dus geniet nog maar even optilmaal....
    Dikke zoen

    AntwortenLöschen
  3. dan denk je, ik ga even leuk de nieuwe spannende update lezen van de wereldreizigers die zo veel mee maken, even ontsnappen aan onze dagelijkse sleur en normale saaie leventje en dan...dan lees je alleen maar geklaag over hoe moeilijk jullie het hebben...echt hoor....pfffftttttt

    hahahah, kus!

    AntwortenLöschen